BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

ShoutMix chat widget

Tuesday, April 26, 2011

SMALLVILLE season 10

assalamualaikum semua. harap semuanya sihat. aku nak cerita pasal smallville season 10 yg masih ditayangkan lagi di Amerika. sebelum nie aku ada cerita pasal mengenai smalville season 9. bagi yang belum tahu tu kauorang boleh cari dalm blog aku nie SMALLViLLE season 9 untuk pengetahuan kauorg semua cerita smallville ini ada season yang terakhir. nak tunggu tv3 tayang mmg macam haramlah. nak tak nak je tayang tu yang ramai dah tak ikut perkembangan.

tapikan season kali nie memang gempaklah ceritanya walaupun aku hanya tengok previewnya sahaja. aku malas nak cerita panjang2, jadinya aku tunjukkanlah videonya. video nie hanya preview sahaja ye. nak tahu selanjutnya pasal smallville nie kenalah tunggu dah keluar dvdnya dekat Malaysia, bolehlah beli bagi yang betul-betul kipas susah mati. hehe.









                  season 10 yg tebaru dan yang terakhir di smallville

                                                         lois lane


                         oliver queen a.k.a green arrow (hensemnya!)


huhu sedihnya lah tak sangka nak habis. cerita nie mula-mula siar dekat tv3 masatu kalau tak silap akulah tahun 2003. aku tu pun masatu baru 11 tahun. gila lama jugalah cerita nie ye. mintak maaf banyak-banyaklah ye kalau ada tersalah silap ada blog aku. huhu. aku masih budak baru belajar.ok tu je nak kongsi cerita. terima kasih kerana membaca.

14 Orang Kena Tampar:

Awan Biru said...

Panjang jugakan cerita dia ni. Akhirnya, dah nak tamat.

Alin said...

@awan : season 9 memang plg best :')

WuMing said...

Dalam Smallville ni aku hanya minat kat Kristen Kreuk... Cun habis....kih..kih..

Alin said...

oh ingatkan minat bapak lex, lionel luthor tu. ahakz! =P

Siti Safiyyah said...

perghh lame giler cerita ni kan? hoho ss layan kadang2 jek. :p

Nenehfer said...

hello there.. can you teach me how to put share buttons or like buttons on my blog? I am kind of new at blogger -- I dont know so much... pls. and pls. follow me as well

http://nigatsujuuyonnichi.blogspot.com/


and this is not a spam I saw you post on my friend's chatbox.. :D

Alin said...

@siti safiyyah : sekarang baru habis :')

Alin said...

@nehfer : sure thing, my dear =)

Nenehfer said...

thank you for the help!!! I think I already solved my problem... :3

Alin said...

u most welcome my friend. i just doing as a friend blogger to u ^_^

BLADE EDGE said...

Assalamualaikum...


skrg ni pun yg tayang kat tv3 smallville season 7. tp blm abis lg, br separuh season ni ditayang. bila nk sambung blk xtahu la..tv3 ni byk sgt program sampai bertindan2..

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

Alin said...

@blade edge : huhu biasalah tu. suka separuh jalan. cte utk budk2 mcm cerita pokemon, digimon, conan ngn yg lain2 pun tak habis siar lagi. terpaksalah pokaikan duit nk beli dvd. huhu. happy blogging, my dear friend

combi said...

hoho..dah lame dah tinggalkan smalville..

Budak Botak said...

he3 dh season 10? adeiii dh lama tinggal...

Entry terbaru Kondom - 12 Cenderahati Pelik Sempena Perkahwinan Prince William dan Kate Middleton... (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...