BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

ShoutMix chat widget

Friday, April 15, 2011

kenangan iklan sunsilk

assalamualaikum semua. selamat hari jumaat. bersyukur kita ke atas Ilahi kpd Allah SWT yg tlh memberi kita hidup dari dulu sampailah sekarang nie. ok kpd kaum adam, jgnlah kauorg buat2 lupa hari ini kauorg kena pergi solat jumaat tau! ok sekarang nie aku nak cerita sikit pasal iklan sunsilk satu ketika dahulu yg sgt popular (tak tahu pulak kauorang popular ke tak).




sajalah aku nak dok usha-usha dlm Youtube, nk tgk ada apa-apa yg menarik. sekali tu tetiba je aku teringat pula pasal iklan sunsilk sbb masa kat formspring aku bagi link lagu solehah kt member aku dlm formspring nie. tu yg teringat nak tgk budak perempuan dlm iklan sunsilk tu. (sebenarnya aku nak tgk pelakun iklan lelaki yg mcm muka omputeh tu, ngeh ngeh ngeh). agak-agak kauorg yg dah lupa tu, aku ok je nak kasi link nak bagi kauorg tgk. nie videonya--->








ah ingat tak? ingat tak? haha ok sekarang nie aku nak tunjuk satu video iklan sunsilk nie juga tapi versi lawak punya. video nie buat aku gelak terbahak-bahak dengan abang aku (bukan kekasih, mmg abang kandung). kalau kauorg tak tergelak tu, aku takleh nak buat apalah. video nie memang hasil nukilan sendiri budak2 UITM melaka. sakit perut aku gelak tgk video dorg nie.








video dorg nie tak adalah mengutuk keji ke apa tau, cuma hiburan semata-mata je. konsepnya semua sama je cuma yang lainnya pelakon2nya sahaja. hahah, aku boleh bagi 5 bintanglah lawak sketsa dorg nie. hahah. nie videonya--->






lawak tak? lawak tak? hahah. terima kasihlah pada dorg nie krn tlh membuat aku tergelak tebahak2 dgn abg aku masa pepagi buta nie. hahah, ok tu je aku nak cerita. terima kasih kerana membaca.

4 Orang Kena Tampar:

Simpleblanklife said...

aku pena tengok iklan jantan tuh...hahahaha macam haram pangai masing2...kbosanan di asramala tu...haha

Alin said...

hahah tahu xpe :'D

Budak Botak said...

ha3, seriusly lawak...

Entry terbaru 10 Perkara Lelaki Cakap Dan Makna Disebaliknya... (",)

Alin said...

ada misai tu yg tak tahan :'D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...