BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

ShoutMix chat widget

Sunday, March 6, 2011

SMALLVILLE season 9





assalamualaikum. hari aku nak tulis pasal SMALLVILLE pula. SMALLVILLE s9 kali nie mmg syok. abg aku baru beli dvd cerita nie beberapa hari yg lalu. sbnrnya aku dh bosan nak tgk cerita nie sbb Clark Kent lmbt sgt nak tunggu dia terbang & dpt kuasa2 yg baru. so skrg nie s9 baru dah mula gempak. byk watak2 baru dan musuh2 baru. sbnrnya s8 dah mula best sbb dlm s8, watak Lex Luthor tu dgr cerita dia mati di bunuh Green Arrow yg merupakan seorg adiwira yg kaya dan kelebihannya memanah dgn tepat(yg pakai baju hijau dlm gmbr). watak Lana Lang pun dah tak ada konon nya di berhijrah ke tempat lain. ok cerita ttg s9 nie mmg bestlah Clark Kent dh dpt kerja jadi wartawan sama dgn Chloe begitu juga dgn Lois Lane. Cinta Clark Kent skrg beralih arah cinta kpd Lois yg memang jodoh diaorg pun kalau ikut dlm komik SUPERMAN. Lois selalu dpt petanda mimpi yg dia sentiasa bersama dgn Clark. begitu juga dgn Clark. ok cerita pasal musuh terbaru Clark skrg nie namanya Zod. dia merupakan bangsa yg sama mahkluk dgn Clark yg asl dr planet kryton, dia merupakan kwn baik Jor-el iaitu bff ayh Clark. Zod menjadi jht krn ingin berkuasa penuh di bumi. dia membenci ayh Clark krn ayh Clark merupakan saintis dan meminta tlg menghidupkan kembali ank Zod tetapi ayh Clark tidak menurut apa yg di srh oleh Zod. ok cukplah aku cerita pjg2 lebar nie. nak tahu lbh lanjut psl SMALLVILLE silalah beli dvdnya bagi yg meminati cerita nie shj. ok aku tunjuk jugalah beberapa gambar dlm cerita SMALLVILLE s9 nie --->









 





 






































































so nie jelah gambar2 yg boleh aku tunjuk. selebihnya, lebih afdal kauorg tgk sendiri ok! nama Green Arrow yg sbnrnya(bkn dlm wtk lakonannya) Justin Hartley. sgt Kacak dan aku suka. kau tak suka, ADA AKU KISAH?? kuang3. ok terima kasih krn membaca.

0 Orang Kena Tampar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...