BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

ShoutMix chat widget

Sunday, July 24, 2011

Menangis

Assalamualaikum semua. Selamat hari Ahad / hari hujung minggu *hari pemalas sedunia. Semalam baru je selesai habis mid-term exam. Semalam buka-buka je sambil baca soalan 'WTF'


Serius macam lahabau  bengong aku nak menjawabnya. Makin banyak menjawab, makin menyampah pula aku nak tengok paper shit sheet exam. Apa punya soalan duh lecture aku bagi semalam? Boleh berak darah pening kepala aku dibuatnya.


Aku nak bagi tahu nie, aku sekarang tengah meluahkan perasaan aku dalam blog. Jadi, bagi sesiapa yang rasa tak nak baca memang tiada paksaan. Taknak layan pun tak apa. Nie cuma aku nak meluahkan sahaja dan minta maaf kalau blog aku buat kauorang rasa bosan :)


Bosannya, Bosan dan tetap bosan. Oh aku bukan bosan pasal exam, yang aku tulis bosan nie sebab pagi tadi aku baru bergaduh dengan seseorang dalam pukul 4 pagi. hehe. Punyalah hebat aku berdebat macam parlimen politik , nak leraikan bergaduhan akhirnya aku ditewaskan dengan tangisan aku.


Pergh sumpah ****** pagi tadi punya pasal. Aku bergaduh dengan siapa? harap maaf aku taknak bagitahu siapa aku bergaduh.


Macam biasalahkan orang kalau bergaduhkan mesti cakap kuat lagi gampang gebang. Benda kecil, marah aku macam *******. Tekanan juga aku orang buat aku macam tu.


Nak suruh aku tutup mulut, cari point benda lain supaya aku senyap. Kata aku pendendam segala bagai. Yes memang aku PENDENDAM, tapi fikirlah siapa yang buat aku jadi macam tu kalau bukan orang sekeliling yang aku sayang?


Tak tahu perasaan aku, melulu je kau kata aku tak boleh terima apa orang kata. Memang aku nie jenis suka MENJAWAB tapi fikir tak kenapa jadi macam tu?? aku menjawab pun kalau dah benda tu bukan salah aku, aku JAWABLAH!!! kalau salah aku, kan aku diam je. Biar je orang nak marah, sebab aku tahu tu salah aku.


Tapi manusia kan, kesalahan aku, kau nampak banyak yang jahat dari yang baik. Dan terima kasih kerana bagi aku menangis sepuas-puasnya walaupun aku dah cuba tahan banyak kali taknak nangis.


Sumpah aku katakan, aku paling benci nak nangis. Sebab aku rasa aku LOSER. Benci betul aku, sifat sensitif perempuan yang ada pada aku.


Memang kuasa Allah, perempuan memang kuat emo dengan cengeng gampangnya gebangnya. Perit tahu tak hati aku bila banyak sangat airmata keluar. adoiyai...


Bila dah cengeng tu, macam-macam benda buruklah aku fikir yang timpa dekat aku nie. Aku fikir semua sekali, dekat kolej dekat rumah. Macam *******lah weh, sakit otak aku!


Yes memang aku marah pun dengan hidup aku nie, benda buruk aku buat, banyak je point orang nak salahkan aku. BENCI!! alasan kata nasihat, aku bukan bodoh tak reti mana nasihat dan yang mana cari kesalahan! adoiyai....


Dan bila aku buka mulut je untuk tahankan emo aku yang tengah panas berderau nie, kata aku macam budak kecil.


Peliklah aku, kenapa kalau sesuatu benda tu kalau bukan salah aku, aku kena mintak maaf?? kalau salah aku pun aku kena mintak maaf, niekan pula bukan salah aku, pun kena mintak maaf juga.


Aku peduli apa kau tua dari aku ke atau aku lagi tua dari kau ke, buat salah mintak maaflah! nie tak kau buat perangai tahi ntah apa-apa kau tu, aku pula yang kena! apahal duh dengan perangai manusia sekarang nie. Macam banyak makan tahi benda ntah apa-apa dari makan nasi, huh!


Lagi satu siapa suruh kau habis duit beli benda tak faedah tu? sebab benda tu kita nak berkelahi. Serius ************lah, cacat!! eeiiii!!!!


Dan terima kasih semalam sebab dah pujuk aku, ok THANK YOU!


Benda-benda merepek yang aku tulis nie, luahan hati aku. Tak berminat nak baca, aku tak kisah. Dalam blog aku nie, tiada paksaan.


Yang sudi baca dan tinggalkan komen, really appreciate you my love ^_~


Just wanna tell u peeps, I'M HUMAN BEING. Nothing all. Always make mistake. Trying be a best woman and human to all peeps in the world, but i realise im not best person enough. Always make peeps mad with me. When peeps mad to me, all i know just be crying, crying, crying. What a moron my life.... sometimes i'll mad my GODLORD why this thing always happen to me. Sometimes i'll thinking that my PROPHET always have WORST PROBLEM in his life but he can think that all the problems is UJIAN ALLAH untuk mendekatkan lagi diri kita pada Allah. And hell yeah totally agree with him. He's always accepted patch, and now he lives happily ever after with his lovly wives in heaven. but me? alway prays and hopes diterima segala amalan yang aku buat dekat dunia nie, diterima Allah dekat akhirat kelak. :')






Aku nak bagi tahu nie, aku sekarang tengah meluahkan perasaan aku dalam blog. Jadi, bagi sesiapa yang rasa tak nak baca memang tiada paksaan. Taknak layan pun tak apa. Nie cuma aku nak meluahkan sahaja dan minta maaf kalau blog aku buat kauorang rasa bosan :)


Terima kasih kerana membaca

4 Orang Kena Tampar:

Nur Syazana Mohammed Sani said...

zana pun selalu jugak luah kan perasaan kat blog ,. puas rase nye ,. sebab zana xdew tempat laen lagi nak luah kan ~

moh la tinggal kan kutukan bernas d entry terbaru zana

http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/kau-dengan-ak-same.html

Alin said...

Zana : appreciate with u, honey ^_~

Haikal Blank said...

hemm..normal la luahkan perasaan kat blog. dahla, jangan pressure2 sangat. benda dah setel kan..:)

Alin said...

haikal : :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...