BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

ShoutMix chat widget

Wednesday, July 20, 2011

wordless wednesday (5)




utk pengetahuan adik-adik semua (kasi nampak muda, hehe) gambar diatas ialah gambar Angah aku dan kucing yg sgt comel^^

ce teka ce teka yang mana satu kucing comel ? hehe. Terima kasih kerana membaca.

8 Orang Kena Tampar:

WuMing said...

Kih..kih..kih.. Kreatif... WuMing punya kucing dah Pass Away... Kalau tidak boleh jugak tiru nii...

Red said...

muka sensored :hah!!

Alin said...

WuMing : hmm mesti sedih kan :'( hehe comel x kucing tu? :D

Alin said...

Red : saja2. Angah sy xbagi tunjuk muka. hehe!

WuMing said...

Mesti laa comel... Percaya tak... Masa Mak WuMing mai jaga adik punya anak kat Penang(Sebulan) dia macam tak happy... Lepas tu mak cadang bagi ayah ambik dia bagi dengar telefon... Lepas tu tiap-tiap kali telefon bunyi... dia mesti lari ke tempat telefon dulu....Sampai lah mak balik Kampung baru dia dah tak layan lagi telefon....

Aimiey Azizan said...

Kretip kemain gambo tuh..Rase2 nye kucen lagik shomel drpd org kt seblah tuhhh..hekhek=))

Nur Syazana Mohammed Sani said...

wah ! same la :P

moh la tinggal kan kutukan bernas d entry terbaru zana

http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/is-that-true.html

WuMing said...

Banyak lah Alin punya Aauuwww!!!

He..he..he..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...