BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

ShoutMix chat widget

Sunday, July 24, 2011

Pengajar ialah artis kesayangan kita :)

sumber carian google


Assalaualaikum semua. Pernah tak kauorang berangan-anganlah kan masa kauorang sekolah ataupun masa belajar ipt, kauorang nak sangat artis kesayangan kauorang mengajar kauorang? Maksudkan subjek tu kau tak suka tetiba boleh jadi minat tahap gampang gebang sebab artis kesayangan kauorang tu yang mengajar. Kalau tak pun cikgu/ lecture yang kau tak suka tu, kau rasa selayak mungkin ditukarkan pada artis yang kau tergila-gilakan.

Macam budak laki, yang aku tahu nak Lisa Surihani je kan kan kan? hehe. Aku pun admire si Lisa juga *maaf aku bukan lebian, harap maklum.



Huhu tak kisahlah siapa pun artis yang kauorang minat sekali, tentu kauorang suka sangat-sangat kan. Tetiba je mak ayah kau rasa pelik, ntah bila kau dapat hidayah semangat nak belajar padahal sebab artis kesayangan kau tu yang mengajar, tu tetiba jadi menghajing bersemangat kan kan kan.

kau akan jadi menghajing dalam vc nie, wakakaka, auw~


Oh ye tetiba je kan aku cakap pasal benda sebab, aku tengok dekat youtube nie. Artis antarabangsa punya.
Jelas oh aku dengan budak tadika belajar dengan artis. huhu~

Pembelajarannya sangat mudah dan senang diingati. Jom kita belajar dengan mereka, auw~



my sexiest men alive 2008, Hugh Jackman with little cutie Elmo^^


Dalam majalah People telah diberi gelaran iaitu Sexiest Men Alive pada tahun 2008 iaitu Hugh Jackman dengan movie yang buat dia menjadi terkenal iaitu X-men dengan panggilan Wolverine, auw~

Selain ramai juga artis undangan-->

my hot playboy, Jude Law


rasanya kauorang kenal. Berlakon dalam movie Sherlock Holmes. Sebelum cerita tu, aku dah lama kenal dia. huhu~

always have a great voice, Jason Mraz


Sejak kemunculan Bruno Mars, rindu pada Jason. huhu~


funny man, Jack Black


Pandangan ku dia tetap Nacho Libre, haha! xD


yang lain tu pandai2 kaulah cari. Terima kasih kerana membaca

5 Orang Kena Tampar:

WuMing said...

Tak pernah laa berangan plak... Sebab memang tak berapa minat kat artis.. Kalau minat lagu mereka pun sekadar lagu...

Unknown said...

pernah ^^ dan menjadi kenyataan ! minat drawing . nk sgt plukis yg ajr last2 Hj Mokhtar sdri yg ajr . epi giler ley jumpe beliau . visit saya tgk hasil karya lukisan saya

Alin said...

WuMing : takkan seorg pun takde? artis veteran ke?

Alin said...

aneng : mesti cantikan lukisan awk :)

WuMing said...

Minat ramai... Contoh Amy Search, Mus MAY, Bandi Amuk, Shamrin Fotograf dan Mael XPDC. Tapi tak laa sampai berangan nak bagi mereka mai ajar dalam klass.. Sebabtau kalau mereka ajar... Kompem hancurr...He..he..he..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...