BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

ShoutMix chat widget

Saturday, May 14, 2011

buat undi masuk tu nak buat apa? BANGANG betul!

assalamualaikum semua. huhu semalam riuh jugalah pasal blog tak boleh nak bukak nie. dan semalam jugalah dapat bukak balik. ok harinie nak cerita pasal maharajalawak semalam. persembahan diaorang semalam adalah silent comedy . persembahan terbaik bagi aku ialah jambu, jozan dengan sepah je. yang lain tu memang agak hancur jugalah.

paling yang tak boleh blahnya persembahan amir. BAPAKLAH! tengok persembahan dia semalam serius TAK BEST langsung. aku tahu memang nak buat silent comedy nie memang rata-ratanya payah jenuh je nak buat. tapi tapi dan tapi amir punya persembahan, hmmm sabar jelah weh. sebenarnya memang langsung tak faham apa yang sedang dia nak cerita dekat orang ramai.

lagi satukan aku heranlah dengan astro nie. pahal payah bebenor nak singkirkan amir seh? aku tengokkan bila part pasal amir je mesti macam tegang je weh. amir nie ada kerabat diraja ke atau ada vvip ke sampai astro nie macam backup habis sehabisan dekat amir nie.

aku tahulah amir nie tak ada buat salah apa-apa dekat aku tapi nie cuma luahan aku je. dan memang betul pun amir punya lawak tak menjadi langsung. aku cuma terfikir siapa yang masukkan amir nie dalam rajalawak dulu semasa uji bakat rajalawak hah? pelik betul aku dengan juri yang ambil ami nie masuk rajalawak. lawak amir nie macam mintak penampar laju-laju pun ada juga. nie cuma luahan aku sahaja ye. kepada kipas susah mati amir tu, I'M SORRY. :-P



tengok amir punya lawak, macam nak nangis weh. tak sanggup nak tengok.

3 terbaik, jeng! jeng! jeng! -->

jambu muka legenda (minta-minta sangat diaorang yang juara walaupun dah tahu hakikatnya jozan yang akan juara) muka yus kan mesti aku nak tergelak seh. bila tengok yus pakai kostum renang nie, aku teringat pula macam cerita 3 stooges yang selalu tayang dekat tv2 kalau tak silap dalam pukul 1 pagi atau pukul 2 pagi. muka yus sejibik macam Curly Howard -->

curly howard. HAHA! bukannya nak menyendir tapi aku memang minat yus dari rajalawak satu lagi. haha!


kelakar gila part menarik. HAHA! xD


magician show yang paling BEST dr jozan. nampak meriah persembahan diaorang nie :-D


dah elok-elok amir tu keluar yang astro nie pula buat undi masuk tu nak buat apa?!! sakit hati weh semalam. AC mizal muka macam dah tegang dah sebab terpaksa bagitahu ada undi masuk. agak-agaklah weh kalau nak duit banyak masuk pun, menyampah kau tahu tak kalau aku tengok amir nie ada dalam maharajalawak nie.

tapi apa-apa pun konsep silent comedy paling best ialah Charlie Chaplin


kalau tak silap masa nie tahun 1930-an kot. minta maaf kalau silap tahun. hihi. tapi lawak dia memang best. kenal charlie nie pun masa sekolah rendah lagi. hihi. lagi bestlah dari amir yang tak faham langsung apa yang dia buat. sadis betul tengok persembahan amir. huhu.

apa pun hidup nie mesti kena gelak tawa kalau tak nanti asyik stress je tu yang asyik nak bunuh diri je bila tulis dalam surat khabar. huhu. apa-apa pun niat tulis dalam blog nie kalau boleh taknak hina siapa-siapa dan aku sedar aku cumalah manusia yang sentiasa buat kesalahan dan minta maaf kalau peminat-peminat amir ada yang tersingguh. semua yang aku tulis tu cuma pendapat aku tentang amir dan aku memang tak suka langsung lawak dia. sedih je tengok semalam bila penonoton macam gelak dan sorak perli dekat amir. manusia punya perli kan memang tak boleh blah. menyakitkan hati je kan kan kan.



agak-agak kauoranglah nie lagi ok tak dengan amir punya lawak. renung-renugkan dan selamat beramal. HAHA! terima kasih kerana membaca.

15 Orang Kena Tampar:

Casa said...

hahaha...baek pnye review...hehe...

amir tu mmg kelaoootttt laaa...haha...akhirnye kluar kn? huhu...

singgah sini jap...komen2...follow2...colourful blog...im new here, sile beri tunjuk ajar... :)

Alin said...

ashralphael : weh tQ follow. alin sentiasa follow org. HAHA! nie pendapat alin tentang amir je. huhu. :D

cik beLLanan said...

memang tak patut pon nak ade undi masuk bagai. yang tinggal tu, dah mmg yang terbaek dah.

Alin said...

beLLa : tula pasalnya. tah hape kne astro nie. -,-

Budak Botak said...

adeiiii, tah2 orang undi masuk amir. Aaaaaaaa tidak.....

Entry terbaru -> Lambang Salib Pada Logo Monster Energy... (",)

Alin said...

Budak Botak : memang nak kena nie amir nie. huhu :-P

Mat Som Sadona said...

Bestnya Alin dapat tgok Maharaja Lawak.....!
Saya ni masa banyak kat jalan je.

Alin said...

MAT SOM : ada masa alin sempat tengok. kadang tu tak juga. huhu. xpe2. youtube kan ada. xde hal la. tQ sbb komen ye. happy blogging :D

Unknown said...

Bukan dia yang tak bagus tetapi lawak jenakanya yang tak bagus.

Alin said...

Awan Biru : tula psl. cian cian. hihi

fadh leyanie said...

apakah amir sudah kekurangan idea..ish3

Alin said...

haha. memang takde idea dh kot. huhu

Aimiey Azizan said...

Btw,sume peserta MaharajaLawak tetap mantop2 & besh giler kentang yaww!!

Budak Botak said...

Singgah lagi sini, he3...

Entry terbaru -> Pedro Martin Ureta Membuat Gitar Gergasi Daripada 7000 Pokok... (",)

Alin said...

aimiey : tahulah akk berkenan dgn amir kan kan kan :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...