BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

ShoutMix chat widget

Thursday, April 7, 2011

video blogging yg menghiburkan

assalamualikum, hye hye!! maaflah dlm beberapa hari ni aku tak update blog sbb sibuk belajar, nak buat assignment + presentation lagi dan blablabla. bila aku ada masa je baru update blog. dan lagi satu hal pula kekdg tu takde idea nak cerita apa. ahakz!


ok ok aku nak cerita pasal satu video yg buat aku tertarik pada video beliau. dia nie popular dekat youtube. boleh tahanlah kelakar. rasanya ramai yang dah tahu kot. video dia yg plg popular ialah video SELAMAT HARI IBU. aku tgk banyak kali video tu, masih gelak lagi walaupun dah banyak kali tgk. ah ah lupa nak bagitahu nama dia siapa. nama dia  Maluthfi90.nie videonya-->




        loghat utara hang mmg bagus, suka dgr hang loghat. haha!


adalah seseorg tulis komen dekat video dia (youtube mmg boleh tulis komen pun) yang muka dia mcm Lee Eunhyuk iaitu boyband kpop Super Junior. sesiapa yg tak kenal tu, biar aku tunjuk muka artis korea tersebut
--->

                                           Lee Eunhyuk


sama tak muka mereka berdua? manusia ada 7 muka yg hampir serupa. wakakaka. pasal video tersebut sebenarnya dari tahun lepas dah popular si Luthfi tu, baru sekarang aku nak bagitahu kepada yg belum tahu. huhu. yela masatu belum buat lagi blog. banyak lagi video2 dia yg kelakar. video seperti luthfi tu di panggil Video Blogging atau singkatannya Vlog. rasanya ramai dah tahu kot benda alah yang aku ckpkan nie. vlog yg plg popular iaitu Anwar Hadi. kauorg bolehlah search sendiri dekat youtube, boleh kan? ok tu je nak cerita. panjang2 sgt nanti bosan pula kauorg nak membaca. terima kasih kerana membaca.

3 Orang Kena Tampar:

symfonysmasher said...

:)

WuMing said...

Tolong rekomen ubat jerawat... Walaupun satu tak guna... Wah..hang lawak gila...

Alin said...

hehe. tu dia tu dia. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...