BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

ShoutMix chat widget

Friday, April 1, 2011

kuasa keajaiban Allah




assalamualaikum semua. bagi kaum adam jgn buat2 lupa pula pergi solat jumaat. kan wajib tu. oklah nak cerita sedikit dekat kauorg pasal satu benda nie. sebenarnya aku tahu pun dari budak kelas aku. sebenarnya dalam kelas semalam pensyarah aku sibuk2lah tanya pasal nak buat apa2 aktiviti pada semester pendek nie, jadi masing2 cadanglah nak buat perkhemahan la, tulah, nielah, dan blablabla. lepastu cerita pasal lawatan sem lepas. syok jelah aku dengar bdk2 kelas aku cerita2 kelakar tetiba tu ada seorg budak kelas aku ckplah ada satu benda pelik yg dia tgk dekat Youtube pasal ADA SUNGAI DI DALAM LAUT.




kuasa Allah memang tiada tandingnya. apa yg dicipta dan dilakukan oleh Allah tiada apa yg pelik. manusia zaman sekarang lagi terlalu pelik kita melihatnya. Nauzubillah. video nie diambil didlm laut Mexico. dari apa yang boleh kita saksikan dalam video nie adalah untuk membuktikan kewujudan bahawa Allah itu wujud, apa yang tertulis didlm al-Quran dan Hadis adalah benar yang dinyatakan. pengaran disini yang boleh kita kongsikan ialah ingin org2 Kafir mengakui kebesaran, kehebatan dan kekuasaan Allah bahawa tiada apa yang mustahil sekiranya semua benda2 pelik datang dari kekuasaanNYA.


rasanya ramai je yg dh tahu banyak kejadian2 pelik yg berlaku di Eropah tetapi telah dihalang dan ditutup oleh yahudi2 lahanat untuk menutupi buktinya kewujudan kekuasaan Allah itu benar. jadi wahai org2 kafir, sedarlah kamu bahawa apa yang tercipta dan dicipta dari kamu, haiwan dan juga seluruh alam adalah kekuasaan Allah. tiada apa yang bohong atau mengarut dalam agama Islam. beringatlah kita pada setiap manusia bahawa nyawa yg ada pada kita bukannya selamanya hanya sementara yang kita pinjam dari Allah. bertaubatlah kita kpd Allah sebelum kita sesal dalam akhirat. wallahualam. sekian disini sahaja cerita yang ingin dikongsi bersama kauorg yang sentiasa dirahmati Allah. terima kasih kerana membaca.

4 Orang Kena Tampar:

aYan jaMie said...

SUBHANALLAH! ALLAHUAKBAR! ALLAH MAHA BESAR.

man said...

Moga kuasa keajaiban alam ni meningkatkan lagi keimanan kita.

Alin said...

@ayan jamie , proud to be Muslim =)

Alin said...

@man, ye betul tu =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...