BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

ShoutMix chat widget

Thursday, April 14, 2011

Lady Gaga terjatuh di atas pentas




assalamualaikum semua. ada video baik punya nie! penyanyi barat yang terkenal dengan fesyen peliknya dan juga penganut illuminati iaitu lady gaga nie telah membuat persembahan paling hawau dlm hidupnya.

haha nak tahu sebab apa? tgh syok2 buat persembahan syaitan dia tu tetiba boleh terjatuh dan terhentak dekat piano. hahah lawak gilalah! dahlah tgk buat persembahan secara langsung, boleh pula dia tidur bawah piano. haha!

lawaklah muka jim carey


padan muka yahudi mabuk nie. tulah ada hati nak sesat ajrn lahanat dia, sekarang rasalah kau jatuh menonggeng depan peminat kau tu. haha! nasiblah nyawa pjg. kalau masatu jatuh lepastu mati, lagi sia-sia je hidup jadi kapir. haha nie videonya--->





hahha lawak tak lawak? haha ok tu jelah nak kongsi cerita dengan kauorg. apa-apa pun nak ucap terima kasihlah kepada sesiapa yg sudi melawat blog aku dan menulis komen di blog aku. mmglah aku tak paksa siapa-siapa pun tapi aku berasa amat berbesar hati sekiranya kauorg yg sedang membaca blog aku nie sudi meluangkan masa membaca serta tidak lupa juga menulis komen di blog aku. aku tahulah blog aku nie tak sehebat seperti blog hanis zalika, ben ashaari, intan liyana, tubelawak dan lain-lain lagi tapi kerana kauorg yg sdg membaca nielah aku mengharapkan sokongan dari kauorg utk aku meneruskan menulis di blog aku. ok terima kasih kerana membaca.

8 Orang Kena Tampar:

Unknown said...

pdn muka !! hehe

Alin said...

tQ u 4 ur comment. haha sy pun ske tgk gagap jth. hihi xD

symfonysmasher said...

haha:P

Alin said...

haha bermakna setujulah kan. :D

Unknown said...

hoho..so tragis~

Alin said...

padan muka dia. hehe

WuMing said...

Masa pertunjukan kat American Idol baru-baru ini dia pun pakai set yang sama... Tapi kali dia tak buat "lagak Ngeri" itu dah...serik dah kot..Kesian juga..cuba nak menghiburkan orang, diri sendiri pula sakit...

Alin said...

WuMing : pdn muka dia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...