BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

ShoutMix chat widget

Saturday, March 26, 2011

terkantoi habis kopi campur dgn gelatin BABI!!!!





assalamualaikum. lagi satu statement yg mengejutkan pasal minuman kegemaran org melayu lebih2 lagi org2 tua yg selalu jadi tempat lepak diaorg bertandang. benda nie terkantoi dekat Kluang, Johor. nama kedai terbabit ialah Kluang Railway Coffee. ada siapa yg pernah pergi ke kedai tersebut? nasib aku tak pernah pergi kedai tersebut.


kalau ikut sejarah kedai nie di buka pada 1938 berhampiran dgn stesen keretapi dearah Kluang. tuan empunya kedai nie org Islam dan semestinya rata2 pelanggan juga org yg beragama Islam.


konon didakwa ada gelatin Babi pada kopi kedai tersebut. menurut masa tuan kedai tersebut, telah lama beroperasi kedai kopi selama 73 tahun dan beliau amat terkejut sekiranya benar ada bahan2 yg sedemikian dalam ramuan kopi tersebut malah beliau juga berkata hampir 95% pekerjanya adalah org Islam.


akan tetapi Jabatan Agama Islam Johor inginkan kepastian terhadap apa yg menimpa terhadap beliau tetapi belaiu gagal memeperolehi keputusan analisa yg sepatut beliau mengatakan sudah menghantar di Jabatan Kimia.


beliau berasa amat kecewa dgn berita yg tergempak itu terjadi kpd beliau dan mengharapkan agar semua cerita2 yg dilemparkan kpd beliau adalah tidak benar. siasatan terhadap kes beliau masih lagi dalam siasatan sehingga diberitahu. ok itu sahaja yg ingin dikongsikan. terima kasih kerana membaca.

5 Orang Kena Tampar:

Awan Biru said...

Macam-macam hallah sekarang ni kan. Harap-harap, hasil siasatan nanti tiadalah benda tu dalam ramuan kopi.

Alin said...

betul kata awan. manusia skrg nie tahu nak untung je lbh yg jadi mangsanya org islam. tu sebab kalau ada sifat buruk yg pelik yg ada pd manusia skrg mungkin disbbkn faktor pemakanan atau minumam :(

Awan Biru said...

Betul tu sis. Makan yang halal akan menjadikan umat yang bersih luar dalam.

Silent said...

takut den...

Ayie said...

Apakah itu perasa tambahan..?? Uhhwow... nice..

*erk, rasa nak muntah..

meh la baca entry ''Ibu saya selalu tipu saya''.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...