BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

ShoutMix chat widget

Saturday, March 26, 2011

niat lady gaga utk hasut remaja Malaysia

video--> komen lady gaga lagu yg ditapis


assalamualaikum semua. ok taknak cakap byk lagi. rasanya semua kenal penyanyi barat yang terkenal dgn pakaian peliknya dan juga penganut Illuminati atau yg selalu disebut Freemason yg mempunyai gambar satu mata pada bentuk segi tiga. dengar cerita stesen radio nak haramkan lagu2 lahanat nie sbb lirik lagunya byk sgt berunsur kpd ajaran sesat yahudi lahanat nie.


aku akui yg dulu pon memang aku minat sgt dgn lahanat nie akn tetapi setelah mendengar dan membaca lirik lahanat nie barulah ku tahu, lagunya terlalu terpesong sgt2. rasanya ada keluar dlm keratan akhbar Kosmo pasal benda semua nie.


ok bagi sesiapa yg masih lagi belum tahu, skrg semuanya dh terjwbkan. tak slh kalau nak minat lagu tapi kauorg mesti fahami lirik lagu penyanyi tersebut, ye. lagi satu Justin 'Bibir' tu pun sama2 lahanat. aku memang dari mula2 lg lagu si bibir nie diputarkan diradio aku dh benci gila tgk muka dia nie. hahahah, kpd yg meminati bibir nie sedarlah wahai kauorg. kebykn penyanyi barat nie byk beragama yahudi.


lady gagap nie KHUNSA kan? justin bibir dhlah mcm gay je aku tgk muka dia. wah! hahahaha! perangai org barat nie tak ubah mcm BINATANG kan? ada sebab kenapa Allah membezakan manusia dgn binatang tapi yahudi nie, astagfirullah alazim. ok tu je nak kongsi cerita. terima kasih kerana membaca.

2 Orang Kena Tampar:

Awan Biru said...

Awan memang giler dengan lagu orang putih ni terutama sekali yang dari United Kingdom. Tapi Awan pastikan tiada unsur ketuhanan atau unsur yang meragukan dalam lagu tersebut. Berkenaan Lady Gaga, Awan Dah delete semua lagunya. Justin Bieber, tidak minat.

Alin said...

sama juga pd alin. dulu mmg minatlah lagu2 omputeh tapi sejak ombak KPOP melanda di malaysia, alin layan je lagu korea =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...