BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

ShoutMix chat widget

Friday, March 4, 2011

manusia seperti DAJAL

assalamualaikum. mesti kauorg tertanya2kan pehal pula kali nie. hadoiiiiiiiiiii pns!! pns!! bengkek!! bengkek!! mcm nie ceritanya. td aku bukalah fb aku, nk tgk ada apa2 perkembangan terbaru. ada lah dlm seorg dua bagi link dkt wall. link video tu aku tgk nama tajuk dia dgn video tu sekali, perghh gilalah. memang kasi lu org mencarut punya wa ckp sama luuuuuu!! nah! kauorg tgklah sendiri. kalau dpt TENDANGAN PADU MAUT kat bdk tu, mendiang jugalah dia --->





http://www.facebook.com/home.php#!/video/video.php?v=1895256344554&oid=276194922385&comments





ingat2lah kita dkt dunia nie byk dugaan ALLAH bg. buat baik, kita dpt phla. buat jht, kita dpt dosa. hidup hanya sekali, mati hanya selama-lamanya. dlm dunia yg penuh pelbagai dugaan, bkn manusia shj mahkluk hidup, tetapi syaitan, malaikat, haiwan2 dan tumbuh2an. hargai dan syukurilah nikmat yg ALLAH beri. ingtlah syurga nereka sdg menunggu kita.  aku tak ckplah aku nie org yg warak ke, baik sgt2 ke, takdelah mcmtu sekali tp malu weh nanti ditygkan balik hidup kau masa kat dunia dulu. bygkanlah dr zmn nabi adam a.s sampai manusia terakhir di dunia melihat gelagat kau masa kau hidup dulu. tepuklah dada, tanyalah iman. terima kasih kerana membaca

0 Orang Kena Tampar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...