BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

ShoutMix chat widget

Saturday, March 5, 2011

ada penyakit

assalamualaikum semua. hrp semuanya sht. hari nie aku ada exam pukul 2.30 ptg karang. siap2 hafal pelbagai lah. cerita fasal penyakit nie. mmg ada pun. mcm dh thp serius gaban dah nie. ubat nya aku sendiri2 je boleh. mesti kauorg tertanya2kan sakit apa pula aku nie. sebenarnya...sebenarnya..sebenarnya..sebenarnya aku..aku..aku..aku ada penyakit..ada penyakit..penyakit..hmm..hmm..hmm..penyakit..KUAT MENG'ONLINE'. wakakakakakak. penyakitlah tukan? kan? aku sendiri pun tak tahu bila kena penyakit nie. payah betul nak sembuh. so ubatnya memang tak ada, aku sendiri2 jelah kena ubat diri aku supaya kurang ada penyakit misteri aku. misterilah kunun. wakakaka. punca slh 1nya terjadilah penyakit aku nie --->








bahana fb nie memang mensaikokan semua pnduduk mlysia termasuk aku. ahakz! tp skrg mcm dh bosan fb nie. so aku beralih arah pula dgn lm sosial lain.








sebenarnya dh lama dh aku join formspring(fs) nie. sjk tahun lps lagi. tapi masatu tak berapa nak popular, sekali-sekala tu online2 gitu jelah. sekali lagi aku nak bgtahu formspring nie lmn sosial utk bertanya soalan yg terlintas difikiran kita. so tak kisahlah sama ada kita tanya soalan yg serius2 ke, kelakar2 ke, maki hamun ke, terserah pada kauorglah sebab fs nie ada anonymous tau. sedaplah kau bantai tanya soalan mcm2 kat owner yang ada fs nie. tapi fs nie juga boleh tidak menerima anonymous punya soalan. mcm akulah buat taknak kasi anon tanya ntah apa2lah nanti kan. so siapa2 nak tanya apa2 kat aku, mestilah login fs nie. kalau tak sampai kiamat pun aku tak tahu kauorg nak tanya aku apapun,fhm?










yg nie pun aku dah mula ketagih asyik nak menaip je. aku pun baru jelah bln lepas bergiat aktif menulis blog nie. aku tgk mcm syok je nak tulis2 kan, so terus jelah buat blog nie.








youtube memang kegemaran semua org nak tgk video kan. lebih2 lagi di kalangan remaja2 termasuk lah aku memang suka. youtube nie mmg mcm2 ada. elok ke, tak elok ke semua benda ada. tapi aku sua tgk muzik video lbh2 lagi korea. so bosan2 tak tahu nak buat apa tu, aku lyn kat sini jelah. nak tgk movie ke dsgbnya semua ada kat sini.








semua2 perkara diatas tu memang jadi penyakit aku sekarg nie. ala rasanya semua org kot. minta maaflah kalau tadi aku buat2 suspen kat kauorg. hehe. hidup biarlah bergembira,ye tak? so aku nie mmg sangap bosan kalau tak ada internet. mcm org koma je tak tahu nak buat apa. kdg2 tu kena mrh jugalah dgn parent aku sbb asyik online je. tapi baik aku online drpd aku keluar merayap mlm yg bahaya kat luar sana takpun tak balik rumah mcm jd org kutu rayau,ye tak? sekurang2nya aku tak buat org susah hati dgn aku. tu jelah aku nak cerita. mc dh tak ada idea pula. terima kasih kerana membaca.

0 Orang Kena Tampar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...