BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

ShoutMix chat widget

Thursday, March 3, 2011

malam jumaat. huaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

assalamualaikum semua. hehe sehat ke? kalau sht alhmduillah lah. yg tak sihat tu jg diri lelok, mkn ubt ke, apa2 jelah. jnji kauorg sht ye. hari nie hari apa haa? mlm apa hari? pehal tanya2 hari nie c alin nie? nak pergi kedai hari2 ke? wakaka. sebenarnya hari  nie mlm jumaat so cerita2 hantu mulalah seram sejuk je aku nak tgk. nak tgk channel lain pun ssh asik cerita hantu. huaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! hehe. aku memang penakut kot tapi sesiapa cuba takut2kan aku, i kick u ass! wakaka. ayt samseng kampung pinang sebatang je. cerita psl cerita2 hantu nie, kalau nak tahu mulanya tyg cerita jgn pndg belakang cngkak sampai ke hari nie aku tak pernah tgk pun. sbbnya adalah 1 iaitu TAKUT TAKUT TAKUT. kata 1 pasal apa sampai tiga. SAJA! uwekk. aku nie lain pesen sikit. kalau aku dah takut tu, 1 thn lah aku dok mengingat je. tak percaya??? siapa srh kome percaya, teman tak srh. srh baca blog teman je. wakaka. aku suka tgk cerita hantu omputeh je. sbb hantu omputeh nie tak seram mana pun tp byk mengejut je dan mcm saiko. khurafat pu abg aku kata seram GILA. dahlah seram , gila pula tu. abg aku syok2 cerita kat aku pun, dah mcm org gilalah dh tgk abg aku. wakaka. tp cara abg aku cerita tu, aku boleh bygkanlah seramnya mcmmana. aku buat fantasi aku sendirilah seramnya mcm mana aku punya suka. dia tgk kt wyg cerita khurafat tu dgn awek dia. last2 sampai takleh nak tidur asyik teringat cerita khurafat tu. haktuih betulah punya khurafat. cian abg aku. terpaksa temankan dia bobok mcm budak kecik. hehe sbnrnya aku dgn abg aku mmg kamcing sampai sawan gajahlah. byk betul kongsi cerita hal2 luar dlm. opssss.!! biarlah. dia je adik beradik yg aku ada. aku mmg syg ketat2 bak kata cik semut bdk formspring aku. berbalik pada cerita khurafat tu, last dia boleh tidur, aku pula takleh tidur. hua!!!!!!!!!!!!! mulalah aku fikir mcm2 time2 tu pula pukul 4 pagi keatas mmg 'benda2' waktu depa hangoutlah. wakaka. lepastu kan, jumaat mmgu lepas, abg aku beli dvd khurafat. jht gila doe, dah tahu aku takut pergi beli juga. nasiblah masatu parent aku dgn abg sulung aku dtg nak bwk balik rumah. aku tggl rumah atok aku nie time aku stdylah. cuti balik rumah keluarga. abg2 aku syok2 tgk cerita khurafat half-movie je then nak tukar dvd pula nak tgk hntu kak limah. psg dvd je, terus blackout. syabaslah kpd TNB krn membuat aku separa sawan akibat terkejut takde elektrik. mmg masa tu mulalah aku popet popet 'kan siapa srh psg dvd khurafat, byk suey doe bnde nie. sesak nafaslah aku kat sini'. begitulah aku kata kpd abg2 aku. diaorg boleh gelak je. hampeh betul. sampai sekarang nie pun aku tak tgk lagi sbb takut. dahlah dulu masa form5, adalah member aku bdk baru. dia kata dia ada penyakit buah pinggang. kalau kauorg tgk dia pun tak mcm bdk form5, mcm bdk drjh 1. pendek kot dia tu. muka pun mcm budak2. kita2 dlm kls nie just tahu dia ada sakit buah pinggang jelah. tak tahu pula ada lagi penyakit lagi  'satu'. ada jugalah dia cakap dia boleh nmpk teeettttttttt tu. tapi almaklumlah aku bukan jenis kuat percaya kat org pun. fhm2 jelah bdk2 sekolah nie kan cerita nak up jeeeeeeeee. aku gelak jelah. tapi bila tiba satu masa tu, mcm ada tak kena je dgn dia nie. rupanya mmg betul ada teeeetttt tu dlm bdn dia. first time sial tgk dpn2 mata aku. selalu tgk kt expose mistik kat astro je. sekali betul daaa. pergh pertama kali terkena kat aku dgn bdk2 kelas aku, ramai kot nangis terkejut. aku masa tu buat2 muka lepak mcm berani lah kunun. riuh juga satu sekolah aku. masa tu memg tahun kelas kitaorg gempak lah. lepas balik sekolah tu, aku diam jee tak cerita siapa2 pun. masatu kan aku lgsg takleh nak buat kerja sekolah satu apa pun. cis celaka betul smapai demamlah aku dia buatnya. yg kwn baik aku nie pula asyik tersebut2 nama dia dh mcm org kena meroyan dh. mcm2 hal lah belaku time tu. kira aku jadi kan sebagai kenangan akulah zmn2 sekolah. sekarg dh lama tggl jejak sekolah. rindu nooo. so tu jelah cerita aku.pjg2 sgt bosan pula kauorg nak baca. terima kasih kerana membaca.

0 Orang Kena Tampar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...