BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

ShoutMix chat widget

Friday, March 11, 2011

final exam dah habis. YAHOO!

assalamualaikum. fuhh akhirnya habis juga final exam. minggu depan aku cuti sama dgn budak2 sekolah. cuti pun seminggu je. lepas buka sekolah, kolej aku pun mula pengambilan sesi march/april bg yg baru masuk kolej. yg dah lama tu, mulakan dengan semester baru. so sekarang nie dah tamat sem 2 aku. jika di pjgkan lagi umur, aku dah kira masuk sem 3 lepas buka kolej balik.


tapi takut juga sebenarnya nie bila buka kolej nanti, risau sgt2 gred result aku mcm mana nanti. huhu. mudahan semuanya lulus. dh mcm nak ambil result spm pula sbb budak2 SPM pun lepas cuti sekolah je dlm beberapa hari sebelum akhir bulan 3 nie, diaorg dpt result dh. hoho. semoga dapat result bagus2 ye bdk spm ^.^


terima kasih kerana membaca.

0 Orang Kena Tampar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...