BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

ShoutMix chat widget

Thursday, March 10, 2011

peminat drama korea (한국어 드라마 매니아 용)




assalamualaikum semua. ok aku nak bagitahu bagi sesiapa yg berminat dgn drama korea. ada satu link nie mmg menyiarkan kesemua drama2 serta filem2 korea yg belum kauorg pernah tgk lagi atau yg belum disiarkan lagi di tv malaysia. selalunya kita hanya akn tahu drama korea di 8tv atau channel kbs world. sebenarnya di korea terdpt tiga buah siaran tv yg terkenal di negara mereka iaitu kbs (yg ada di astro ch303), sbs dan juga mbc.


aku boleh ckplah yg channel kbs drama2nya agk KURENG berbanding sbs dan mbc. bukan semualah apa yg ada drama dekat kbs tu tak best cuma kebykkn byk tak best! di 8tv pula byk mengambil drama2 korea siaran tv sbs dan mbc. sebab tulah kalau kauorg perasan dekat 8tv tu byk cerita2 korea yg best cuma yg tak bestnya dialet china yg buat spoil bg aku dan juga org2 yg minat korea nak tgk drama korea tetapi memandangkan cerita tu best, tgklah jugakan...


mcm cerita he's beautiful, sblm tayang kan dekat 8tv, aku dh tgk dulu dah cerita tu dulu(mcm bangang je punya bangga, haha!) masa awl tahun 2010. aku tunggu je bila cerita nie nak tayang dekat 8tv memandangkan cerita tu dari syrkt sbs. boleh dikatakan kebykkn cerita sbs byk yg best2. yg kedua best dekat mbc. kbs kuranglah..


kauorg yg dh separuh sawan atau mmg nak masuk wad hospital akibat minat dgn drama korea, nasihat aku takyah lah kauorg beriya2 nak beli dvd korea, tgk kat internet pun boleh. apa yg disiarkan di tv tapi kauorg jenis tak sbr mcm aku nak tgk apa pengakhiran cerita yg kita minat tu, tgk jelah link yg aku bagi dekat kauorg. yg tak minat tu, cuba2lah tgk drama korea selain winter sonata je kauorg tahu -.-'


sbbnya aku dan juga org2 yg minat cerita korea nie krn terdpt pengaruh2 positif yg boleh kita jdkan contoh. positif yg mcmmana eh? haaaa senang cerita tgk jelah sendiri yg ada dekat tv dulu lepas tu baru nak tafsir2 sendiri ye. nie link ---> mysoju






tiada bayaran, percuma je. selamat menonoton. terima kasih kerana membaca.

0 Orang Kena Tampar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...