BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

ShoutMix chat widget

Thursday, July 7, 2011

Lecture's Day

Assalamualaikum semua. harap kauorang semua sihat walafiat. semoga hari-hari yang kauorang lalui dirahmati Allah.^^

Mula hari isnin lagi aku tak berapa nak sihat. demam + batuk + selesema = sakit.
minggu nie juga tak banyak kelas sebab macam-macam aktiviti.

Oh,ye! semalam (Rabu 6/7/2011) ada hari Lecture's day tapi aku nie kalau ada apa-apa event, memang aku malas nak pergi. Sebab malas nak harap benda yang boleh buat aku enjoy event tu.

Malas nak bagi harapan tinggi sangat sebab masa sekolah dulu, kalau hari guru, BAPAK segala atok belah mak punya ipar sedara (padan muka pening dengan ayat aku, hehe) gila terSANGAP lah bosannya.

Oleh itu, dekat blog nie jelah aku ingin ucapkan taniah kepada pensyarah kesayangan pada bebudak kolej lebih-lebih lagi bebudak kos grafik iaitu ENCIK SYAFIQ. hoyeh! hoyeh!

Taniah sebab dapat gelaran most popular lecture dekat kolej. Sebab apa popular sebab dia nie kepala angin macam bebudak kos aku. lagi-lagi nak kalau ada senior, aku rasa dia dah jadi lebih kearah student bkn lecture, huh!

Maksud aku dia nie mmg supporting (maaf kalau salah eja). Well mula-mula tengok muka dia dekat kolej, jujur hati nie mengatakan, 'pergh hensem doh dia nie'. Tapi tu cuma tarikan pertama je. Benda biasa bila orang mudah tertarik pada luaran dulu kan kan kan.

Dah lama-lama tu,puih! malas nak bebel dalam blog nie.^.^

Aku suka bila dia buat lawak, tapi kadang-kadang tu boleh tahan WAKLU dia juga bila cakap lancang. Lancang tu ibarat terus terang yang boleh menyinggung perasaan org,ada faham tak sayang? (blewwk!)

Kalau bab DSLR, dia memang hebatlah. Kelas dia ngajar juga boleh tahan faham dia nak ajar tapi kadang-kadang aku blur juga dia ajar. Adat menjadi student, biasalah...

Tengok dari fiikal dia nampak macam dah 30 umurnya, tapi masih lagi tahap 20-an keats. Patutlah perangai macam budak-budak. Rasa pelik je tengok dia bila macam budak-budak.

Tapi aku tak kisah, perangai dia. Dia happy dengan perangai dia, oklah tu. huhu.^^

Kadang aku rasa macam dia nie suka malukan orang, benci? Adatlah tu ada perasaan.

Aku nie nak bercerita je ye. Niat bukan-bukan tak ada ye^^

nie hah, semangat mengajar tu^^





hahaha lawak gila DP En.Syafiq. POsing plg comel^^






untuk makluman semua, aku tahu fb lecture aku tapi aku tak add pun. malaslah nak add org. oleh kerana itu juga, tak ramai pun students serta lectures dekat kolej aku tahu aku ada blog. Sebab aku low profile, so aku tak suka semak-samun nak kena samak menyibukkan badan(busybody) nak tahu pasal aku. huh!

Kepada En.Syafiq, harap awak(yg nie serius nak kena penendang ip man) janganlah baca blog saya yang tak best yang sedang bercerita tentang En.Syafiq.

hahaha bajet mcm dia syok kat aku pula kan kan kan. (tahu, tak kelakar pun -,-')

Rasa macam dah panjang je aku tulis blog nie. Dan lagi satu wahai blogger yang dirahmati Allah, kawan aku nie sekarang dia dah tahap terSANGAP bosan bekerja part-time dan sekarang ingin meneruskan belajar tahap diploma.

So bagi sesiapa yang duduk betul-betul dekat area Selangor macam SepangNYOL ke, putrajaya ke, petaling jaya ke, subang ke tolong sangat-sangat bagi tahu boleh tak nama tempat belajar tu-kos ditawarkan-dengan alamat sekali.

Lagi ok kalau tempat tu kos dia tak mahal dan mesti ada kos pendidikan awal kanak2 takpun grafik ke.
Dia taknak belajar dekat tempat aku sebab katanya mahal. Bapak kaulah punya mahal yadui!(gaya-gaya ahcai/johan)

Bajet macam keluarga aku kaya, gila apa kaya kalau aku pinjam ptptn yaduiii~
tolong sangat inform yeyeye. Sabtu nie besday dia. Taniah sebab semakin menjadi-jadi ke alam tua. kah! kah! kah!

ok tu jela. Terima kasih kerana membaca. hehe.




5 Orang Kena Tampar:

WuMing said...

Kepala Hangin pun boleh fofular?... ini kira daassaaaaat!

Alin said...

dah tu semua bdk2 suka :)

WuMing said...

Ok juga macam tuu...he..he..he..Bertambah Hangin lah orang tuuu....

red gitarputeh said...

Peh. Pandai gila mereview orang. Ahahaks!

Alin said...

hehe haruslah. hehe. terima kasih banyak ye sebab sudi komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...