BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

ShoutMix chat widget

Monday, May 9, 2011

pelik atau kelakar

assalamualaikum semua. semalam semua blogger asyik sibuk menulis blog diaorang pasal menyambut hari ibu. ada tu aku blogwalking yg mengatakan bahawa menyambut hari ibu tu adalah HARAM, ada juga yang mengatakan sebaliknya. huhu. aku sendiri pun agak keliru yang mana betul dan yang mana salahnya. jadi bila semua sibuk tulis pasal menyambut hari ibu, makanya aku pun malaslah nak tulis kat blog aku pasal menyambut hari ibu ni. janji aku dah telefon umi dan wish pun sudah ok kan?

hari ini blog aku bukan aku nak bebel-bebel pasal isu menyambut hari ibu, tapi adalah saja-saja nak meluangkan masa menulis blog dan berkongsi cerita dengan para blogger-blogger yang dirahmati Allah, para pembaca yang dirahmati Allah. seperti biasa aku akan meluangkan masa menonton video-video di youtube (macam dah ketagih pun ada). video nie aku tgk PELBAGAI RAGAM (macam nama blog aku kan) aksi manusia yang aku rasa boleh masuk genius worl record. antaranya adalah, jeng! jeng! jeng! -->

sekarang 180 dia dah boleh buat, buat latihan lagi ke 360 pula ye abang ^_^


uish masa mula-mula tgk video nie rasa macam nak sawan tuutttttt je rasanya. HAHA! tak boleh blah betul dia pusing kepala. mahkluk asing ke apa kau nie hah?! HAHA! paling risau masa tengah pusing kepala terus tak boleh nak betulkan balik, macam manalah agaknyakan. semua mest lari ingatkan nampak hantu kepala terbalik kan kan kan. HAHA! sabar jelah tgk video nie. huhu

video yang ini pula pasal lelaki ni boleh buat macam-macam mimik muka dia. hoho. macam terkejut je tgk video dia nie -->

harap semua takde sakit jantunglah tgk video nie. HAHA! :D

hahaha macam-macamlah diaorang nie buat aksi. dua nie jelah video yg aku tunjuk. selebihnya tu pandai2lah cari dekat youtube tu sendiri. boleh kan? minta maaf ye kalau blog aku jadi kurang menarik bagi kauorang nak membacanya. aku masih lagi dalam proses budak baru belajar. harap terhibur dengan video yang aku bagi nie. terima kasih kerana membaca.

agak-agak pengsan tak kalau kauorang tgk mcm nie? hihi.

4 Orang Kena Tampar:

Unknown said...

Dasyatlah mereka tu.
(^-^)"

Alin said...

hihi jgn pengsan sudahlah tgk video nie. hihi :-D

Chan said...

Da follow. :D niceeee

Alin said...

wah! terima kasih. :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...