BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

ShoutMix chat widget

Wednesday, May 25, 2011

Okay

assalamualaikum semua. semalam blog aku pasal forever alone kan? bentuk blog semalam dalam watak kartun je. ala benda tu sekadar hiburan semata-mata. ok, harinie pun sama jugalah nak tunjuk lagi satu watak kartun yang bertajuk okay. watak dalam kartun yang kauorang tengok nie mesti pernah jadi dekat kauorang jugakan. ala senang cerita semualah pernah kena. apa-apa pun lagi satu yang aku nak tunjukkan nie pun hiburan semata-mata ye. hehe.

meh sini kita tengok sama-sama -->







jumpa salesman mcm nie, kita bako je!!~


bahagian rasa macam kelakarlah pula, hehe :P







pernah alami, hehe. jgnlah sedih. mslh yg dtg memang susah nak elak tapi hadapanlah dengan sebaik mungkin. hehe. ayat nak minta penampar laju-laju je. hehe. ok terima kasih kerana membaca. hehe. :P













6 Orang Kena Tampar:

Nobita Sensei said...

seram tengok muka kartun ni.

Alin said...

hahaha xD

ukhti syikin said...

hehe kesian dia :(

~::KUYA HARIS::~ said...

best jugak tingok katon neh. hehe ^^

Alin said...

ukthi : hehe

Alin said...

kuya : seronok ye. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...