BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

ShoutMix chat widget

Tuesday, May 24, 2011

forever alone

assalamualaikum semua. bosan harinie. sesiapa yang tak bosan tu untunglah ye. hehe. manusia walau macam mana pun ramai member ke, ada keluarga bahagia ke, dilamun cinta dan blablabla tetapi akhirnya mesti rasa keseorangan kan.  bila kita dah mati lagilah keseorangan kan. kenapa eh? hmmm ntahlah aku sendiri pun tak tahu.

dalam gambar-gambar yang aku nak tunjuk dekat kauorang, semua pernah mengalaminya. kauorang tengok jelah sendiri -->






























apa-apa berakhir dengan happy ending.
maaflah ye kalau entri nie jadi bosan. terima kasih kerana membaca.










8 Orang Kena Tampar:

Abang Zam said...

lawak nak mampus! ahahahaha

Alin said...

hoho bkn main ssh lagi nk tgk abg zam komen dekat blog alin ye^^. terharu sudahhhhh niee :D

said...

banyak gile katun.
katon tuh macam kentang la..
haha
=D

Alin said...

hehe. iye tak iye ;P

ukhti syikin said...

hehe..... sian dia... alhamdulillah last2 happy ending :)

Alin said...

mcm fairytale kan :D

cacing said...

hahhahaha.... forevor standalone... tak sanggup cacing! eheeee

meowww.. nak friskis... hehhehe

Alin said...

meh sini! hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...