BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

ShoutMix chat widget

Thursday, February 24, 2011

TERSENTAP sementara sahaja

assalamualaikum. hari ni aku bad moodlah. bad mood fasal apa? fasal sesetengah orang dekat formspring.me nie. bagi siapa2 yang xtahu tu, formspring adalah sebuah laman sosial utk bertanyakan soalan2 je tidak kiralah samada serius,hal2 peribadi, hal2 dengan member2, merapu dsbnya. aku jadi sentap nie sebab formspring nie tempat kau orang bertanya macam2 so adalah beberapa orang(bkn semua) yang tak berapa berkenan soalan2 yang aku ajukan. aku tanya pon soalan yang org boleh gelak dengan soalan aku. yelah aku nie suka gurau2 so ada jenis yg serius je mcm xberapa sukalah. so kalau tak suka boleh sahaja anda unfollow saya,senangkan? sebenarnya formspring mmg seronok sebab dlm kenalan formspring tu kalau kauorang banyak ajukan soalan bertubi2 plus soalan 'gila-gila' kauorang boleh jadi geng secara automatik atau senang cerita jadi kamcinglah orang kata. betul! aku tak tipu. dalam formspring nie kebanyakkan kenalan2 yg aku tak kenal tapi aku dah jadi kamcing dengan org2 formspring nie. nie pun dengar desas-desus nak buat group. nama group 'famili bahulu'. mcm sedap je bunyinya kan. rasa nak makan pun ada. ketuanya cik semut(nama sebenar xtahu) dialah yang merancang buat group tu. group tu pun di tubuh utk org yang ada perangai 'gila2' mcm aku nie. orang dah pelawa, aku sertai jelah kan. so nasihat aku pada orang2 yang belum buat formspring atau sudahpun buat kalau kauorang jenis serius, aku sarankan berhenti jelah nawaitu kau. dengan segala hormatnya xada siapa nak kacau kau lagi. tu jelah celoteh aku hari ini. tulis panjang2 sgt nanti bosan. terima kasih kerana membaca.    


0 Orang Kena Tampar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...