BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

ShoutMix chat widget

Friday, February 25, 2011

pengakuan yang MENGEJUTKAN!

tengah bosan2 nie tak tahu nak buat apa, layan youtube sekejap. sambil tu ber formspring dgn bdk2 periang dengan group famili bahulu. tanya tu, tanya nie, tanya sini, tanya sana blablabla. tetiba aku terfikirlah nak tgk video klip azwan ismail. siapa azwan ismail tu?? haaaaa kalau kauorang ingat lagilah kes mamat nie ada masuk surat khabar. tajuk besar memang selamber 'SAYA GAY SAYA OK'. apa sudah jadi dengan umat islam zmn sekarang? mahu jadi zmn jahiliah ke? dah lupa ke kisah nabi lut dan umat2nya? subhanaallah, mudahan sempatlah dia bertaubat sebelum dia berada di liang lahat. kalau nak tahu fasal mamat tu, benda tu dah lepas. rasa2 bnak tahu fasal info mamat tu, pandai2 kauorang lah search ye. sebenarnya aku bukan nak tulis pasal mamat tu tapi ada seorang mamat yang membuat pengakuan berani tentang dirinya. nak tahu apa tak? jeng3!!! pengakuan 'SAYA TAK GAY, SAYA OK'. tajuk dia hampir sama kan. cuma yang nie lebih molek lagilah tajuknya. asyik panggil mamat je mcm tak elokkan. ok ok namanya ismi sharil. apa yang bestnya pasal dia nie eh? haaaa kalau nak tahu, jom sama kita tonton video klip dia :









       EMOSINYA BILA BERCERITA, CHILL SUDAH













disebabkan dia sebaya dgn abgku, makanya aku panggil abg sebagai tanda hormat(bkn menggatal). abg ismi, sejujurnya abg memang tak HENSEM tetapi rupa wajah abg sangatlah MANIS pada pandangan saya. abg ismi, bukan abg seorang je single, ramai lagi yang single2 kat luar termasuklah saya yang single nie. bila tgk abg buat pengakuan hebat, sya pun ingin mengatakan saya tak pernah kapel dengan siapa2 pun sebelum nie. ok je saya rasa. dan abg jgn lupa tak semestinya orang yg berkapel nie akn berkahwin dan tidak semestinya orang yang xde kapel akn membujang terus. setiap manusia ALLAH dah tentukan jodohnya. percayalah jodoh abg pasti akan hadir. terima kasih kerana membaca

0 Orang Kena Tampar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...