BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

ShoutMix chat widget

Wednesday, February 23, 2011

BUDAK BARU memulakan blog

irst sekali aku ingin menyatakan ini adalah kali pertama aku memasuki mana2 blog. sebelum nie mmg tak pernah. just follow blog org je. aku follow pon blog2 aku rasa best dan byk info je. sebab apa tetiba aku tergerak hati nak buat blog? sebabnya aku rasa kita boleh meluahkan apa perasan kita, apa pendapat kita dan sbgnya tentang diri kita, org2 yg berada di sekeliling kita. kita boleh berkongsi maklumat2, tingkatkan penggunaan bhs melayu dan sbgnya. tu sebab la aku ingat nak juga tulis blog sepertimana org lain yg dah ada blog. lupa pula nak memperkenalkan dirikan. namaku alin. belajar di ipts. siblings 3 org je dan aku seorang je anak perempuan yang lain dua2 laki2 dan aku anak yg bongsu,BEST! ada bela kucing kat rumah tapi berapa ekor aku tak ingat, malas nak kira. janji aku kenal kucing aku, kucing aku kenal aku dan keluarga aku dh kira ok. selalu on9 internet terutama sekali facebook dgn youtube. ada masa terluang baca novel. aku peminat kpop, shahrukh khan, saiful apek n blablabla. tu jelah malas nak cerita lebih pasal aku. terima kasih kerana membaca :D

0 Orang Kena Tampar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...