BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

ShoutMix chat widget

Friday, July 29, 2011

dalam 10 cakap 1 nombor

Assalamualaikum semua. Semalam hari khamis 28/7/2011 kan ada perlawanan bola sepak - Malaysia lwn Singapura. Tahu sangat ramai yang kecewa menonggeng. Tak apalah tak ada rezeki nak menang tapi sekurang-kurangnya pemain-pemain bola sepak Malaysia tak ada nak main taktik-taktik kotor lagi najis.

Kita orang Islam, takkan buat macam tu punya. Allah Maha Berkuasa. Apa-apa hal, buat baik dibalas baik dan buat jahat dibalas pun dengan jahat jugalah kan.

Jadi, rasa tekanan sebab permainan semalam, apa kata kita tengok satu video dekat youtube nie. Kelakarlah juga. Apa-apa pun dengar baik-baik lirik lagu dia, konfem sakit perut gelak. Kah! kah! kah!




Mula-mula kalau dengar lagu nie, DAH, MEMANG SERTA MACAM LAGU TAMIL.
Tapikan dengar betul lirik lagu Melayu rupanya hehe.
Masih lagi terngiang-ngiang dekat telinga.^^



Terima Kasih kerana membaca, melihat video dan juga singgah blog aku :)

4 Orang Kena Tampar:

WuMing said...

He..he..he.. layan bola gak ker... WuMing kurang laa... tapi tau laa semalam punya cerita..

WuMing said...

Sama-sama... Klik tak video tu... error plak.. tak apa nanti isnin klik..ok?,,,

Terbang Bersamaku said...

mmg frust mase perlawanan tue..yg germanye anak2 singa tue asyik sakit jer..tp nk wat camner dah takde rezeki kt kan..

Alin said...

Wuming & TB : slmt berramadhan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...