BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

ShoutMix chat widget

Sunday, June 26, 2011

Ah Cai vs Mail Lambung

assalamualaikum semuanya. selamat hari ahad. huhu. sedapnya hujan petang-petang nie. nak pergi tengok movie sebenarnya nie. huaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

kelmarin hari jumaat semua terkejut dengan kemenangan sepah yang menjadi juara Maharajalawak . hehe mati-mati semua ingat Jozan yang menang. hahaha bagi akulah kan, semua yang masuk final tu semua aku suka. semuanya best.

macam LAHANAT lawak diaorang tu. gelak besar juga hari tengok. huhu. aku sebenarnya minat kumpulan Jambu. sedih juga bila lawak jambu dalam minggu 10 & 11 tu tak best. kesian juga dekat diaorang tu.

takpelah dah rezeki dapat no.4, terima dengan hati terbukalah. pada kauorang2 yang tahu mana nak beli baju jambu, informlah dekat aku. nak sangat aku pakai baju diaorang tu. hehe.

pasal Jozan tu, satu malaysia suka dioarang termasuk aku. tak heran sangatlah sebab dioarang dah ada nama.

berita tergempar!!!! tengok gambar dekat bawah nie~~












tak nampak, klik kasi besar PUNYA!









harap-harap betullah Ahmad Idham nak buat movie Ah Cai vs Mail Lambung.  wakakaka tak sabar betul. heheheh. rasa macam nak semput pun ada, haaaaaaa~ apa pun tak boleh.


terima kasih kerana membaca. :)

4 Orang Kena Tampar:

MAT SOM said...

Kita tgok mereka,
Masalah2 kita pun lupa sekejap.
Memang Best!
Betoi kan Alin?

Alin said...

MAT SOM : hahahaaha! betul! betul!

WuMing said...

WuMing juga pernah tengok Raja Lawak masa lepak kat Shah Alam dulu.... kat rumah di Penang tak ada Astro...Orang susah laa kata kan...

Wah background baru... nice....

Alin said...

hek eleh, lama dh tukar background^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...