BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

ShoutMix chat widget

Thursday, May 26, 2011

sayang dengan kucing lagi bagus :)













terharu tak? terharu tak? huhu. tula kan manusia nie banyak ragam. cerewet mcm jahanam. hehe. tapi kasih sayang kucing atau haiwan tiada nilainya. huhu. mcm aku ada kucing. setiap kali rindu je, tengoklah gambar-gambar diaorang. huhu. pelik juga kan ada manusia bunuh kucing. kalau sekali pun geli jgnlah dibunuh kucing tu. silap-silap aku bunuh kau! hoho. kejam-kejam...


yang ada haiwan tu jaga baik-baik ye. kekadang tu diaorang boleh jadi peneman kita kalau kita rasa sunyi. kira dia layan jugalah kerenah kita-kita nie. comel je tengok kalau kucing-kucing nie bergurau ke, sondol-sondol kepala dia dekat kita. hoho. comel comel^^

terima kasih kerana membaca.




16 Orang Kena Tampar:

alinac lover said...

sweet!

Alin said...

huhu. kucing juga yg memahami. hehe.

shafmechy said...

huhu..terasa macam sy lak kt atas..single sudah...tgh rindu kucing kt kampung..=(

Alin said...

hehe, kapel lah dgn meow. hoho. gurau2 :)

Mrs.PaPaDom said...

camne nak cari pic kat ats tu? comella.. macam komik.

Alin said...

hehe. comel kan :D tQ comment ^_^

Anonymous said...

comel gilerr.. meow o meooww..:p

Alin said...

awww~ to anon tQ 4 ur comment, honey ^_^ keep following mine blog. heee

MAT SOM said...

Untungnyer jadi kucing Alin

WuMing said...

Kasih sayang Haiwan peliharaan ni tak adalah yang pura-pura...

Awan Biru said...

Insaf dah Awan. Tapi Awan tak jahat dengan haiwan tau.

Kelmarin Awan sedih sangat sebab ada seekor kucing kena langgar dengan kereta. Pada hari sebelumnya, elok saja kucing tu.

Alin said...

MAT SOM : mmg untung pun. hehe :P

Alin said...

WuMing : dorang mmg xpndai nk menipu mcm manusia. hehe

Alin said...

laaaa yeke? ciannye :'(

Simpleblanklife said...

guwa memang suka kucing. tapi skarang tak ada dah kucing kat rumah. Adik aku yang kecik ada semput. tak boleh tahan dengan bulu - bulu ni haa.....HUHU

Alin said...

xpela. aslkan tak sakitkan kucing tu dahlah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...