BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

ShoutMix chat widget

Sunday, May 22, 2011

betul ke wujud haiwan nie dalam lautan?

assalamualaikum dan salam sejahtera semua. harap semua sihat-sihat belaka. saja bosan nak tunjuk beberapa gambar yang aku dapat tentang spesies pelik yang ada dalam lautan nie. jeng! jeng! jeng!


prehistoric shark


salah 1 spesies jerung. gigi gila pelik! heh!?


30 long foot plankton

macam rupa jenglot pun ada. huhu nie ikan arnab, agaknya


keajaiban Allah, betul tak betul tu tak tahu nak kata apa.
terima kasih kerana membaca.



9 Orang Kena Tampar:

Simpleblanklife said...

bersepah lagi spesies pelik macam buaya darat. Buaya pakai jorjeo amani...HAHAHA

Alin said...

buaya darat tu ko kot. hehe. gurau2 :P

aReciK_gUrL said...

menarik....yg foot plankton tu dah mcm baju utk cinderella..hehe...
bleh bt design tu..hehe..

Alin said...

haha. mcm rende2 tu eh? hehe. tQ 4 comment, really appreciate :')

Ad-Dien said...

macam-macam lagi rahsia Allah yang manusia tak tahu..kita semua hanya melihat sedikit..smoga dapat mandatangkan rasa kagum terhadap kuasa Allah menciptakan makhlukNya k..

jom ke WADi yer..

World of Ad-Dien (WADi)

Alin said...

hehe. betul tu :')

ca_sha La Vida's said...

cik sha singgah smbil follow2....do follow me back ya :)

Alin said...

hehe. terima kasih follow :D

Anonymous said...

how to unlock iphone 4
unlock iphone 4

how to unlock iphone 4 how to unlock iphone 4 unlock iphone 4 how to unlock iphone 4
_________________
how to unlock iphone 4 [url=http://unlockiphone421.com]unlock iphone 4[/url] unlock iphone 4 how to unlock iphone 4

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...